پینار

هیچ!

سرگیجه

یک:
همسن خودم میزد.شاید یه سال بیشتر.و کنکوری
به یه ربان رنگی وصل بود
میگفت تا کی شما مردم باید مارو بدبخت کنید
خوشحال بود از این که به زعم خودش با کشور دوست و برادر - امریکا - اشتی شدیم
قبلا ازش شنیده بودم که میخواد دکتر بشه تا پولدار بشه.گفت ادم باس پولدار باشه که اگه یهویی تو این کشور بی در و پیکر جنگ شد بتونی بزنی به چاک و بری اونور و تا ابد با خونوادت راحت زندگی کنی...
البته میگفت اریاییه و افتخار میکنه به کورش
میگفت این نظام اخوندی گند زده به زندگی مردم.البته نمیدونم چرا خودش به اخوند رای داد

دو:
سپاه امام حسین هم 72 نفر بود ولی پیروز شد
بازی تازه شروع شده
اگر خرمشهر سقوط کرد مواظب باشید ایمانتون سقوط نکنه
طلحه
زبیر
عمر و عاص
معاویه
یزید
شمر
این باخت عین پیروزیه 
مردم کوفه
سید خراسانی
اخرالزمان
بصیرت
بصیرت 
بصیرت ...
همسن خودم میزد
شاید یه کم بیشتر
میگفت تا وقتی شما مردم مثل مردم کوفه اید مهدی فاطمه نخواهد امد
میگفت فلانی عمر و عاصه
فلانی بچه پیغمبر
میگفت هرکی به فلانی رای داده رو تا اخر عمر سر نماز لعنت میکنم
میگفت فلانی چرا از فلانی حمایت نکرد؟فلذا او یک کافر بی دین و ضد نظام و ... است.
میگت لعنت بر ... و ... و ... و... و ... و ...........
لعنت بر همه جز ما!!!
میگفت فلانی بصیرت نداره.تو هم بصیرت نداری.اونم نداره.فقط من دارم!
میگفت ...



سه:
فصل مشترک این دو جوان با تفکری متفاوت
مردم
واژه با عظمتی که هر کدام از این دو جوان با جوگیری های ناشی از افراط در تفکری خاص و خود برتر بینی زاییده از خود دانا پنداری مفرط و با خریتی اشکار سعی در پامال کردن ان داشتند

پی نوشت:حیف که دیگر جوان شماره یک را نمیبینم وگرنه به او خواهم گفت که فلانی دیدی با رای تو و نه رای من،داعش پایش به تهران باز شد؟تو به فلانی رای دادی و فلانی متاسفانه ... حال اگر در اینده جنگی بشود ، جور انتخاب ناشی از شکم سیری تو را ما باید بکشیم و تو با پول ددی خود به خارج مهاجرت خواهی کرد.فلانی یه کم مسئولیت پذیر باش به جایی بر نمیخورد باجی جان!علی الحساب نفرین کورش کبیر بر تو باد!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

پی نوشت دو:حیف جوان شماره دو را دیگر نخواهم دید وگرنه به او خاطر نشان میکنم که عزیز دل خواهر،چند سال قهر بودن با مردم و راندن مردم با همین الفاظ و همین رفتار با 4 روز فعالیت انتخاباتی ای که منصفانه بگویم بوی ریا و رای دزدی هم میداد جمع نخواهد شد.فلذا افسار خودرا از دست شبه تئوریسین های فانتزی نگر و پوسیده فکر خود تافته ی جدا بافته بین به در آر و کمی از بیرون گود به ما جری بنگر


پی نوشت سه:البته تفکر جوان شماره یک کمی با رویه متفکران این تفکر متفاوت بود.لااقل از همان بُعد مردم
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
Designed By Erfan Powered by Bayan