پینار

هیچ!

کنکورِ خدا بیامرز!!!

کنکور هم رف دیگه...چ کلمه وحشتناکیه این کنکور.جناب غوووول

البته هنوز اثارش هست

مثلا هر وقت رو اعصاب خانواده راه میرم طبق عادت میگن:برو سر درس و مشقت عه! منم طبق عادت یه استرس و رعشه خاصی (!!) در سراسر بدنم منتشر میشه و نیم خیز‌ میشم که برم ور دل اون کتابای جهنمیِ تست،بعد یهوووو زندگی شیرین میشود و یادم میاد کنکور دیگه نیییییست ^_^ 

بعدم همه با هم میخندیم :| :D

چقد فک میکردم بعد کنکور مییییی ترکونم دیگه.ولی کو ؟ :/ نهایت فعالیتم منتقل شدن از روی مبل به مبل مجاورشه.یا دیگه خیلی شاهکار کنم ، ظرف شستنی چیزی... ×_×

ابتدایی که بودم‌میگفتم نمونه دولتی قبول شم دیگه راحت میشم.راهنمایی بودم میگفتم دبیرستان نمونه برم دیگه تموومه.دبیرستان میگفتم کنکورو بدم خلاص!کنکور دادم گفتم نتایج بیاد خستگی در میکنم.نتایج اومد گفتم نتایج انتخاب رشته بیاد دیگه زندگی شروع میشه ...الانم منتظر نتایج انتخاب رشته ام و غوطه ور در برزخ بلاتکلیفی و استیصاااال :/ 

یه عالمه وسایل باید بخرم ولی حوصلم نمیشه

فردا با یاری خدا و تلاش وافر ان شا الله میرم یه سری چیز میز بخرم 

البته حدس میزنم مانتو باب طبعم گیرم نیاد :/ و مجبور شم بدم خیاطی بدوزه :( 

همین دیگه

 :)


سلام میشه منابعتون تو هر درسی معرفی کنی
دیگه قول میدم مزاحمت نشم :))
برای یه نفر میخوام
هر چی من بهش میگم همه کتابای تو بازار خوبه فقط تلاشت مهمه باورش نمیشه گفتم از شما هم بپرسم بهش بگم مرسی
میخواس دی وی دی هم بخره آلا رو که گفتی بهش معرفی کردم
سلام 
به سلامتی ان شاء الله 
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
Designed By Erfan Powered by Bayan