پینار

هیچ!

خدایا شکرت

خدایاشکرت
رتبه در زیر گروه یک 700 و یه خرده ای :)
الحمدلله رب العالمین :(
باورم نمیشه  که دیگه استرس ها تموم شد
مبارک باشه! :)
سلام
ممنونم
عزیییییزم الهی شکررررررررر مبارکت باشه:٭٭٭٭٭٭٭٭٭٭ خیلی خوشحالم کردی^__^
سلااااااااااام
ممنونم شایسته جونمممممممممم :*****
ممنونم از دعات خانوم 
:*)
سلام 
خداروشکر 
سلام مریمی (:
ممنونم از دعاهات
تبریک :) واقعا خوشحال میشم میبینم یکی به نتیجه تلاشاش رسیده

سلام
ممنونم سلامت باشی  :)

برعکس وقتی میبینم یکی خوب خونده ولی نتیجه نگرفته افسرده میشم :/
8000 شدم به نظرت خوب بخونم میتونم بیارم ؟
کلی انگیزه داشتم ولی اینا رو که میبینم داغون میشم
یعنی میخوای دوباره کنکور بدی؟
اگه میخوای دوباره بدی:
منم پشت کنکوری بودم و پارسال ۱۱۰۰۰ شدم.منطقه سه.
نمیدونم با سایت آلا آشنایی داری یا نه ولی حتما حتما ازش استفاده کن
مم با همین سایت و ویدیو های اساتیدش خصوصا استاد اقاجانی و استاد ناصح زاده و استاد رنجبر زاده و استاد ثابتی (برای مباحث مشترک با ریاضیا) تونستم تقریبا موفق بشم!
ادرس:
http://sanatisharif.ir
ادرس فروم:
http://forum.sanatisharif.ir

سوالی داشتی بپرس
آره دیگه میخوام بخونم برای 97
من منطقه 1 هستم
همه میگن دیگه نمون رتبه ات بدتر میشه و از این حرفا
خودمم امسال اصلا انتظار نداشتم امسال انقد بد بدم
رتبه ات که گفتی کلی روحیه گرفتم
باشه عزیزم ممنون حتما استفاده میکنم
به منم میگفتن مامایی بزن بره
تربیت معلم بزن بره!!!
پرستاری ...
ولی من از اینا خوشم نمیومد
گفتم نه میتونم و می مونم و تونستم
خواهش میکنم
موفق باشی
کلا فامیل و اطرافیان که خدای انرژی منفی دادنن!
ممنون عزیزم امیدوارم تو بقیه مراحل زندگیتم موفق باشی 
اگه سوالی داشتم مزاحمت میشم :))
من فیزیک خیلی ضعیفم حالا ریاضیم خوبه با دی وی دی آفبا دارم جلو میرم.آلا فیزیکش خوبه؟
اونارو ولش
اونا امسال ب من میگن ک چ خوب شد ب حرفمون گوش نکردی نرفتی رشته دیه
ممنونم همچنین
مراحمی
دکتر طلوعی فیزیک درس میدن
راستش من چ جلسه ازشون دیدم بد نبودن
ولی بچه ها میگن عالیه
من کلاس میرفتم برا فیزیک
اما شیمی الا رو بچسب چون هیچ جا دیه گیرت نمیاد خخخ
شیمی ۷۳ زدم.پارسال ۷ درصد زده بودم.با استاد اقاجانی ده برابر پیشرفت کردم...
ممنون خیلی لطف کردی صبا جان
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
Designed By Erfan Powered by Bayan