پینار

هیچ!

پست 89

دیشب تو افطاری حین ظرف شستن،ناخواسته غیبت کردن چند نفرو شنیدم

ولی متاسفانه و بدبختانه روم نشد چیزی بگم چون مهمون بودن :( و بدبختانه تر که منم از فردی که غیبتش میشد بدم میومد و همچین ناراحت نشدم از این که پشت سرش حرف بزنن

بعد از شستن ظرفا،کتاب ایات دین و زندگی مهر و ماه رو باز کردم که مرور کنم

و ایه ای که اومد این بود : همانا نماز از زشتی و بدی باز میدارد :/ فهمیدم نمازم نماز نیست.البته از قبل اینو میدونستم و الان یقین کردم!!

متاسفانه منم وقتی یه نفر غیبت میکنه روم نمیشه بگم غیبت نکن
خیلی هم به خودم فشار میارم ولی نمیشه
سلام
با کسانی که رو در وایسی دارم ... سخته
یه بار گفتم ، بهم گفتن جانماز آبکش!!!!
سلام 
" هر کسی به نسبت بزرگی و کوچکی دنیایش دیگران را حلاجی می کند
در این مواقع بدون توضیح یا تو قیافه رفتنی محل رو ترک کن مثل من 
داشتم ظرف میشستم خو :(
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
Designed By Erfan Powered by Bayan