پینار

هیچ!

فازت چیه؟

به این مامان پسرایی که 25 روز به کنکور میان خواستگاری باید چی گفت؟باید گفت فازت چیههههه حاج خانوم؟

انتظار دارن جواب مثبت هم بشنون :| لابد میخوان پسفردا هم بریم عقد کنیم  :D من و این همه خوشبختی محاله!!

چه دل خجسته ای دارن.من یه چشمم اشکه یکیش خووووون اینا میان خواستگاری


پ ن : نمیدونم دلیلش چیه که در همین ماه اخیر 4-5 تا خواستگار 20 اومدن :| (فکر کنم از اثرات دو ماه پایانی و دوران جمع بندی بوده خخخ ) ینی همه چی تموم.خب نامردا بذارین بعد کنکور بیایید که لااقل یه ذره فکر کنم بعد تصمیم بگیرم

الان عذاب وجدان میگیرم فکر میکنم یه روز بالاخره می ترشم و با اهی حسرت بار این روز هارو بخاطر میارم و به خودم لعنت میفرستم!


پی نوشت: یکیشون خیلی پولدار بود :| رد کردنش سخت بود.هیع...



خب میگفتی بعد کنکور تشریف بیارید !
نه اونجوری فکر میکردن ما مایلیم!! :/
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
Designed By Erfan Powered by Bayan