پینار

هیچ!

حواشی ازمون امروز

امروز ازمون سه روز یک بار داشتم

ترجیح دادم امروز ازمونو توی بدترین حالت ممکن برگزار کنم و ببینم شرایط چقد موثره در نتیجه

گرم ترین جا

پر سر و صدا ترین جا

و مکانی که توش استرس دارم

یعنی یکی از پاگردهای پله ها و رو به ارتفاع

فوبیای ارتفاعم رو هم تحریک کردم

سحری هم کم خوردم که گرسنه باشم

خلاصه حسابی خود ازاری کردم

صندلیو گذاشتم و شروع کردم...

و تفاوت فاحش نتیجه شو با ازمون های قبلی دیدم!!! :|

البته بازم خوب بود خداروشکر ولی نه مثل قبلیاااا


بگذریم از سر و صدای بچه های فامیل

از گرسنگی و سیاهی رفتن چشام :/

از میتینگ زن های همسایه دم در :(

از گرمای شدید و هوای دم کرده ی توی پله ها

از بوی ناهار خونه همسایهههه

از این که سر قسمت ادبیاتش یه بیت خاطره انگیز دیدم و تا اخر تایم عمومی فکرم داشت بی اجازه خاطرات رو مرور میکرد

از این که بخاطر گرسنه بودن و اکبند شدن مخم مجبور بودم بعضی سوالارو مجدد بخونم

.

.

.

اوج سختیش اینجا بود که بخاطر تشنگی گلوم میسوخت و زبونم شکل یه اسکاچ گنده بود توی دهنم

سر ازمون،وسط تست شیمی،یاد کربلا افتادم و گریه کردم برای مظلومیت اقا.برا تشنگیش :(( برا تشنگی بچه های کوچولو.البته بعد از گریه شبیه یه ماهی بودم که دهنش باز افتاده

من خط قرمزم و نقطه ضعفم توی همه زندگیم بچه هان... از اذیت شدن بچه ها دیوونه میشم :( 

چرا اخه.چرا :( کاش زودتر حضرت مهدی بیاد و انتقام اقا رو بگیره.تا یه کم این اتیش توی دل شیعه ها خنک شه...


پ ن : خیلی وقت بود گریه نکرده بودم.و خیلی وقت تر بود که برا روضه گریه نکرده بودم

سلام 
خیلی از قسمت های اولیه متوجه نشدم 
ولی در خصوص کار بد همسایه تون باید بگم که اینکه شما مسلمونی یا اصلا شیطان پرستی ، شیعه ی حرفی هر چی که هستی حریم افکار تو و همه ملزم هستند بهش احترام بزارند و در قبال این احترام تو هم موظفی که به بقیه احترام بزاری ، ماه رمضون و خدا رو شکر هود تو همه خونه ها هست ، درست نیست که تو ماه رمضون ناهار تو گرم کنی در حالی که همسایه بقلی روزه ست اصلا همسایه روزه نباشه آیا از درز پنجره ها بو غذا نمی پیچه تو کوچه ؟!!!!! من نمیدونم این آدما از مغزشون کجا استفاده می کنند ؟ خیلی از این بابت ناراحت شدم 
سلام مریمی :)
اخ اخ نگو
اینقد ادعا دارن ولی دریغ از یه جو رعایت حق و حقوق بقیه
تازه چون تا سحر بیداریم الانا ، اینا نصف شب ساعتای 2-3 حدودا صدای بوق بوق ماشینشونم شنیده شده
یا یجوری صدای ضبطو بلند میکنن که من بدبخ باید از خونه بذارم برم
ینی داغونا...
حالا جالب اینه که یه بار حرف از حق و حقوق همسایه ها شد بعد اینا پررو پررو برگشتن گفتن اره والا بعضیا خیلی بیشورن که همسایه ازاری میکنن :| :|

قسمتای اول درباره کنکور بود خخخخ
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
Designed By Erfan Powered by Bayan