پینار

هیچ!

تحلیل خرکی

1)

گفت هرکی سال 84 و 88 به فلانی رای داده گشنه گدا بوده و هرکی امسال به فلانی رای داد هم گشنه گدا بوده

با قیافه ی خنثایی گفتم راحت باش بگو هرکی به شما رای نده گشنه گداس

گفتم ولی داری خود زنی میکنی چون قبل از اون 20 سال جریان شما سر کار بود و ثمره مدیریتش شده 61 درصد گشنه گدا توی آرا

و داری خودزنی میکنی چون امسال هم 4 سال دست شما تو کار بود و 38 درصد گشنه گدا تحویل داده

البته پیشرفت خوبیه...گشنه گداها کمتر شدن.خندیدم

مکث کرد و گفت بیخیال بحث.بپردازیم به ادامه کلاس...

2)

به محض رسیدن به خونه پیج اینستاشو باز کردم

و یه پوزخند کج و کوله زدم به قوانین دنیا

پیجی مملو از عکس هایی با هشتگ #لاکچری و کپشن هایی از جنس من و ماشین n میلیونی ام یهویی،من و تولد شاهانه ام یهویی! من و ساعت خدا تومنی م یهویی،من و ناموس سرلختم یهویی......



پی نوشت:اخه تو چی میدونی از فقر از گشنگی از لنگ یارانه موندن از محرومیت از له شدن...تو با پول توجیبی میلیونیت تو با بابای میلیاردرت تو با...

پی نوشت دو:اینقد به بقیه گفت گشنه گدا و اینقد از پول باباش غرور گرفتش که من اگه جای خدا بودم یه تو دهنی بهش میزدم

پی نوشت سه:من امسال به کاندیدایی که این یارو به طرفداراش گفت گشنه گدا رای ندادم ولیکن ایشون غلط میکنه به 38 درصد مردم توهین کنه...همونقدری که یه عده طرفدارای کاندیدای مذکور غلط میکنن به یه عده دیگه از مردم بگن مردم کوفه!!!

پی نوشت چهار:براش ناراحتم و تاسف میخورم.نه بخاطر این که هم نظر من نیست.یا بخاطر این که به کی رای داده.بلکه بخاطر این که اینقدر طرز فکر غیر انسانی و خود شاخ پنداری مزمن...خدا شفات بده "استاد" !

امان
امان
امان از این اساتید......
امان!!
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
Designed By Erfan Powered by Bayan