پینار

هیچ!

صلوات شمار یادگاری از اردوی صالحین!!!

دبیرستانی که بودم،ما رو بردن اردوی صالحین.یه 5-6 روز اردو بود و کلاس و ...

یه صلوات شمار و یه گیره روسری از اونجا خریدم

گیره رو تا همین چند وقت پیش داشتم و رو چشمام میذاشتمش چون هم خیلی ناز بود و هم اولین گیره روسری من بود!یه جورایی نسبت به بقیه گیره ها ریش سفید محسوب میشد و احترامش واجب!!ولی فقط یه بار دادم به مادر گرامی و ایشون مفقودش کردن :( فدای سرشون البته :/

صلوات شماره رو الان دارم و باهاش تست میزنم :| هر تست یه صلوات.هم صلواتا رو میشمره هم تستارو (-B


پی نوشت:مداد تست گاج خیلی مزخرفه نخرید :/ حیف اون ده تومن!!

سلاااااااااااااااااام صهباجون 
خیلیییییییی خوشحال شدم کامنتتو دیدم چرا تو رو یادم نباشه عزیزم 
اون روز خیلی ناراحت شدم دیدم کل آرشیوتو حذف کردی 
خوشحالم که برگشتی ادامه بده 
راستی سوره کهف رو برات نوشتم اگر خواستی تغییر بدی لغو کنی هیچ مشگلی نداره 
برای ماه رمضون دیگه نهایتأ تا ۳۰ ماه رمضون باید شرکت کننده ها قرائت کنند دیگه 

سلام مریم خانم عزیز :)
قربان شما
منم از هم صحبتی مجدد با شما خوشحالم
ممنونم.امشب میخونمش ان شا الله
دستت درد نکنه و خدا خیرت بده بخاطر ختم قران :)
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
Designed By Erfan Powered by Bayan